Schoolplan '23-'27

Bekijk de animatie ^ of lees hier het Sancta Strategisch meerjarenbeleidsplan.

Art&Design

V6 bij Kunstlijn!

Hoe mooi dat het werk van onze V6-leerlingen onderdeel is van deze UNESCO-thema proof expositie en ook nog eens tijdens de Kunstlijn te bewonderen is! Kom dus zeker even kijken 👀👇
⭐TATA-STATE > 28.10 t/m 12.11.2023
Tijdens ecotripfestival en Kunstlijn!naar bij de nieuwe vide (Energieplein 69, Haarlem, naast de lichtfabriek)
⭐Over #tatastateofmind
Een overview van het project ‘a Tata State of Mind’ van onze studiokunstenaar TRIK en Eva Hilhorst; met werk van ArtEZ studenten, henzelf en leerlingen van het Sancta Lyceum Haarlem. ‘Tata State of Mind‘ is de naam van een groter een langlopend project waarbij allerlei studenten en makers exposeren met werk dat reflecteert op de vervuiling van fabriek Tata Steel, het klimaat en illustratie en beeld maken zelf.

#SanctaV6expo #tatastateofmind #UNESCOschool #nieuwevide #Kunstlijn2023 #Kunstlijn